keskiviikko 12. heinäkuuta 2017

10 Vuotta


Ajattelin, että tästä tulee lyhyt postaus. Sellainen, jossa vaan sanotaan, että kymmenen vuotta ja ikävä on. Tänään on ollut melankolinen päivä Suomessa. Monia päällekkäisiä haikeuksia. 
Mut yksikään niistä muista ei mua saa kyyneliin niinkuin tämä.
 Mää oon niin onnellinen, että oon saanut sun kanssa nämä kaikki hetket viettää.
 Mitä sinä näistä 10 vuodesta ajattelet?
 Pilvet sen voi mulle kertoa.
 Tai voin niitä tarinoita etsiä...
 Syvältä omasta ja veljeni sydämestä.
 Sillä kyllähän sinä syvältä kosketit.
 Niitä ihmisiä ympärilläsi. Kaikkia meitä.
Tänään aurinko paistaa sateen jälkeen ja tänäänkin olet minun mielessä. 
Niinkuin jokaisena päivänä kymmenen vuoden ajan.
<3


/It has been 10 years today. I still miss you. Every day.


2 kommenttia:

Like in Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...